POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
Următoarea informare este concepută pentru a vă aduce la cunoștință aspectele cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale și la drepturile dvs. privind această prelucrare în conformitate cu:
LEGE Nr. 133
din 08-07-2011
privind protecţia datelor cu caracter personal
Publicat : 14-10-2011 în Monitorul Oficial Nr. 170-175 art. 492
MODIFICAT
LP155 din 15.07.22, MO246-250/05.08.22 art.474; în vigoare 05.09.22
- INFORMAȚII GENERALE
Noi, SC Inamstro SRL („Societatea”) reprezentăm operatorul în conformitate cu GDPR.
Ca operator, ne angajăm să protejăm și să respectăm intimitatea dvs. și să tratăm datele dvs. personale cu confidențialitate, în conformitate cu legislația privind protecția datelor.
Acest document descrie tipurile de informații pe care le putem colecta de la dvs. sau pe care ni le puteți furniza atunci când vizitați site-ul nostru (inamstro.md) și practicile noastre pentru colectarea, utilizarea, menținerea, protejarea și divulgarea acestor informații.
Prin utilizarea site-ului nostru, sunteți de acord cu practicile descrise în această politică. Dacă nu sunteți de acord cu politicile noastre și practicile noastre, opțiunea dvs. este să nu utilizați site-ul nostru.
- SCOPUL PRELUCRĂRII ȘI CATEGORIILE DE DATE PRELUCRATE:
În acest sens, scopurile în care sunt prelucrate datele cu caracter personal de către SC Inamstro SRL sunt următoarele:
Prestare de servicii de consultanță
Administrarea contractelor de servicii pe baza de contract
Asigurarea unor soluții integrate de marketing și promovare pentru serviciile oferite
Îmbunătățirea serviciilor oferite prin site-ul nostru
Pentru îndeplinirea scopurilor vizate, societatea noastră prelucrează date cu caracter personal în cadrul următoarelor operațiuni:
Întocmirea documentelor necesare contractelor de servicii în toate etapele lor: ofertare, negociere, încheiere
Transmiterea periodică de informații și oferte comerciale prin newsletter/direct mail
Introducerea în baza de date (CRM) a societății
Întocmirea contractelor de muncă și altor documente pentru angajații proprii sau în vederea angajării în societatea noastră
Identificarea cu exactitate a dumneavoastră atunci când doriți realizarea unei colaborări sau tranzacții comerciale (prin solicitarea documentului de identitate)
Furnizarea de informații cu privire la evenimentele societății
Participarea la sondaje de opinie cu privire la ofertele și serviciile Societății referitor la gradul de mulțumire a clienților
Îmbunătățirea serviciilor oferite prin site-ul nostru prin colectarea de feedback și alte date relevante.
- TEMEIUL JURIDIC AL PRELUCRĂRII:
Fundamentul juridic pentru colectarea și procesarea datelor dvs. pentru fiecare scop menționat mai sus include:
- Îndeplinirea unui contract la care sunteți parte sau pentru a lua măsuri la cererea dvs. înainte de încheierea unui contract;
- Interesele legitime ale companiei, cum ar fi prevenirea fraudelor, asigurarea securității serviciilor noastre, marketingul direct și îmbunătățirea serviciilor noastre. Ori de câte ori ne bazăm pe acest temei juridic pentru a prelucra datele dvs., ne asigurăm că aceste interese nu sunt supuse drepturilor și libertăților dvs. fundamentale;
- Conformitatea cu o obligație legală la care suntem supuși, cum ar fi obligațiile contabile și fiscale;
- Consimțământul dvs., acolo unde este necesar.
De asemenea, colectăm informațiile dvs. personale când, de exemplu:
- Achiziționați sau utilizați serviciile noastre;
- Vă înregistrați pentru un serviciu specific;
- Vă abonați la newslettere sau alte servicii pe care le oferim;
- Ne contactați prin diferite canale sau solicitați informații despre un serviciu;
- Vizitați sau navigați pe site-ul nostru sau alte site-uri aleSC Inamstro SRL;
- Ați permis altor companii, cum ar fi partenerii noștri de afaceri sau terții furnizori, să împărtășească informații cu noi.
În plus, colectăm informații de la anumite organizații, dacă este cazul și în măsura în care avem temeiuri legale pentru a face acest lucru. Acestea pot include agenții de prevenire a fraudelor, agenții de verificare, agenții de facturare și furnizori de servicii contractați.
Folosim cookie-uri (mici fișiere text stocate în browserul dvs.) și alte tehnici, cum ar fi balize web (mici imagini transparente folosite pentru a urmări mișcările dvs. pe site-ul nostru). Pentru mai multe informații despre acestea și despre cum să optați pentru renunțarea la ele, vă rugăm să consultați secțiunea Cookie-uri de pe site-ul nostru contact@inamstro.md.
- CATEGORIILE DE DESTINATARI CĂTRE CARE SE POT DIVULGA DATELE PERSONALE COLECTATE:
Pentru a îndeplini scopurile menționate mai sus, putem împărtăși datele dvs. personale cu următoarele categorii de entități:
- Furnizorii (proprietarii de proprietăți) direct sau indirect implicați în furnizarea serviciilor imobiliare;
- Autoritățile de stat (inclusiv autoritățile fiscale);
- Contabili, auditori, experți judiciari, avocați sau alți consilieri externi ai Societății sau către terțe persoane care furnizează produse și servicii Societății (cum ar fi furnizorii de servicii de securitate, de IT, consultanții financiari);
- Furnizorii Societății implicați direct sau indirect în procesul de marketing și promovare.
- DURATA PĂSTRĂRII
Datele dvs. personale vor fi păstrate de Societate pentru o perioadă care nu depășește durata necesară pentru îndeplinirea scopurilor descrise mai sus și/sau pentru orice altă durată necesară în conformitate cu obligațiile legale aplicabile Societății. Aceasta se stabilește pe baza următoarelor criterii:
- Când achiziționați drepturi de proprietate prin intermediul companiei noastre, păstrăm datele dvs. personale pe durata relației contractuale;
- Dacă participați la o ofertă promoțională, păstrăm datele dvs. personale pe durata ofertei promoționale;
- Dacă ne contactați pentru un serviciu, păstrăm datele dvs. personale pentru timpul necesar pentru a procesa solicitarea dvs., dar nu mai mult de 10 ani de la ultima corespondență trimisă, pentru respectarea prevederilor fiscale;
- Dacă v-ați înscris pe site-ul nostru, păstrăm datele dvs. personale până când solicitați să le ștergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu brandurile noastre). În acest sens, menționăm că datele procesate pentru acest scop vor fi șterse la 5 ani după ultima interacțiune;
- Dacă v-ați dat consimțământul pentru marketing, păstrăm datele dvs. personale până când vă dezabonați sau solicitați să le ștergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu mărcile noastre) definită în conformitate cu reglementările locale. În acest sens, menționăm că datele stocate în bazele noastre de date pentru scopul comunicărilor de marketing direct sunt șterse din evidențele acestor baze de date la 10 ani de la ultima interacțiune
- DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ
Regulamentul conferă persoanelor cărora li se prelucrează date personale o serie de drepturi. Astfel, aveți următoarele drepturi:
- Dreptul de a retrage consimțământul în orice moment pentru a înceta o prelucrare a datelor care se bazează pe consimțământul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere.
- Dreptul de acces – puteți obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm sau nu datele cu caracter personal care vă privesc și, în caz afirmativ, puteți accesa datele respective și informațiile privind modul în care sunt prelucrate aceste date.
- Dreptul la portabilitatea datelor – puteți primi datele personale într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, și aveți dreptul ca aceste date să fie transmise direct altui operator, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
- Dreptul la opoziție – puteți vă opune prelucrării datelor personale atunci când prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau când are în vedere un interes legitim al operatorului. Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct sau prelucrări efectuate în baza consimțământului, aveți dreptul de a vă opune prelucrării în orice moment.
- Dreptul la rectificare – puteți solicita corectarea datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele.
- Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – aveți dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal, în cazul în care acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate sau în alte situații specificate de regulament.
- Dreptul la restricționarea prelucrării – poate fi exercitat în anumite circumstanțe, cum ar fi atunci când contestați exactitatea datelor sau când prelucrarea este ilegală.
Pentru a exercita aceste drepturi, precum și pentru orice întrebări suplimentare cu privire la această informare sau în legătură cu utilizarea de către Societate a datelor personale, vă rugăm să contactați ofițerul nostru pentru protecția datelor, alegând oricare din modalitățile de comunicare descrise mai jos.
Ne puteți contacta la: contact@inamstro.md